czwartek, 23 listopada 2017

Pasta cebulowa

Ta pasta to wspomnienie mojego dzieciństwa, robił ją na kolację mój śp. Tata. Jest naprawdę wyjątkowo smaczna i tania. Najlepsza jest taka jeszcze ciepła (nie gorąca) na kromce chleba posmarowanej masłem, uwielbiam...


  • 2 średnie cebule
  • 1 łyżka przecieru pomidorowego
  • 1 jajko
  • 3-4 łyżki oleju
  • pieprz
  • sól
  1. Cebule pokroić w drobną kostkę i smażyć na oleju do momentu aż będzie szklista
  2. Przyprawić solą, pieprzem.
  3. Dodać przecier pomidorowy, dobrze wymieszać.
  4. Zdjąć na chwilę z ognia i wbić całe jajko, energicznie wymieszać i jeszcze ok minuty trzymać na ogniu. 

2 komentarze:

  1. Moja mama robiła bardzo podobną,tylko bez pomidorów. Gdy byłam dzieckiem nie chciałam jeść pomidorów.Z czasem smak się zmienił,i pomidory polubiłam jak cebulę.Teraz jedno i drugie w różnej postaci lubię:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :) Pożyczyłam sobie przepis na ciasto Leon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia, wszystkie kanapki znikały za jednym razem. matiago

    OdpowiedzUsuń