czwartek, 7 lutego 2013

Orzeźwiające trio owocowe

Ten deser zrobił dla mnie mój kochany mąż. Zachwyciło mnie w nim połączenie kwaśnego kiwi i słodkiego banana, do tego moje ulubione truskawki.... Deser przepyszny i przede wszystkim pełny witamin. Koniecznie wypróbujcie!


Składniki:
4 kiwi
2 banany
0,5 kg truskawek (świeżych lub mrożonych)
1 jogurt grecki 400 g
2-3 łyżeczki cukru

bita śmietana (opcjonalnie)

  • Kiwi i banany obrać, pokroić na kawałki i razem zmiksować. 
  • Truskawki również zmiksować w osobnym naczyniu i posłodzić. 
  • Nakładać do wysokich szklanek: kiwi z bananem, warstwa jogurtu, mus truskawkowy. 
  • Można ozdobić bitą śmietaną i całymi truskawkami.

2 komentarze:

  1. Jaki orzeźwiający deser w pączkowym dniu, szkoda że nie mam truskawek. Pomysł zapamiętam i na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń